OJ VAD NI HAR SAKNAT MIG

Hejsan. Och ja. Säg inget. Jag vet.
Jag är den sämsta på att blogga, sämre än alla. Eller ja... nästan alla. Crazy det där.

Idag har varit en bra dag, en kanon dag. Eller kanske mer en balderdag? Ja... en riktig balderdag med inte alls mycket saker gjorda!
Sådana dagar är något som är toppen, man blir lixom glad. En sak som jag ångrar är att jag tryckte i mig en hel chokladkaka på bussen. EN HEL JÄVLA CHOKLADKAKA!
Men nu är det slut på det! Eller?... det har man ju sagt förr. Undrar när det verkligen börjar stämma? Antagligen kommer jag sitta där nästa vecka igen med den förbannade chokladkakan.
FAST NEJ!

Och nu ligger jag i min säng efter en mysig, gosig kväll med min underbara pappa. Och inte lika underbar fotboll.
Varför kollar man ens när det inte Sverige som spelar? Jag menar Ryssland - Tjeckien VEM FAN BRYR SIG?
Inte jag. Det gjorde vi klart för där.
Men just det! Nu ligger jag här i min säng och hostar som en.... mycket hostande människa!
Hatar känslan. Uäääää



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: