Kärlek? Det behövs väl inte?

Jag har haft pojkvän... i två och ett halvt år. Och vad gör man nu då när man är singel?
Lever det goda livet, med hångelpartyn och tjejsnack??

Man har ju faktiskt tid över på helgerna, men vad spenderar man den mest till? Jo... kanske att sitta här och skriva en liten medlidande eller kanske motlidande? Roman.
Och snart är det sommarlov och allt, det skulle nog allt vart mysig med en kille, eller kanske en kvinna? Nä. nä.
Kvinnor har jag allt så det räcker omkring mig.

Just nu ligger en i soffan och snarkar och en står och håller på. Som mammor vanligtvis brukar göra.
Och vad händer mer i mitt liv då?

Jo en liten irreterande flugfan sitter och gör allt för att driva mig till vansinne. Och han lyckas! Jag har hört att en flyga bajsar varje gång den sätter sig... Då måste jag vara full av bajs. Till och med i ögat.
Ska döda han!



Fast honom ska jag ju inte döda, för för det första så bajsar han inte i mitt öga.
Och sedan är han ett steg närmare kärlek! I alla fall kärlek i huvudet!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: